Циклова комісія європейських мов
ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ
![]() |
Мова – це великий дар природи, розвинутий і вдосконалений за тисячоліття з того часу, як людина стала людиною. |
![]() |
Циклова комісія європейських мов є однією з наймолодших циклових комісій УТЕК КНТЕУ. У всі часи люди розуміли велике значення іноземних мов в житті освіченої людини. З початком нового тисячоліття ЮНЕСКО проголосила XXI століття – століттям поліглотів. На весь світ пролунав девіз – “Вивчаємо мови протягом всього життя”.
Циклова комісія забезпечує викладання таких мов:
- українська мова ; - українська література;
- зарубіжна література; - українська мова( за професійним спрямуванням);
- англійська мова; - німецька мова;
- англійська мова (за фаховим спрямуванням); - німецька мова (за фаховим спрямуванням);
- друга іноземна мова (німецька,англійська) за фаховим спрямуванням;
- словацька мова.

Досягнення цієї мети циклова комісія здійснює
через виконання таких завдань:
✓ проведення методичної роботи кожним викладачем – членом комісії;
✓ підвищення кваліфікаційного рівня викладачів; вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду;
✓ удосконалення навчально-матеріальної бази та розробка методичних рекомендацій із використанням освітніх інновацій у навчально-виховному процесі;
✓ розвиток творчих здібностей здобувачів вищої освіти через впровадження освітніх інновацій.
✓ підвищення ефективності та якості занять як основної форми організації навчально-виховного процесу через використання інтерактивних та інноваційних методів навчання.
✓ формування фахової компетентності студентів на заняттях мови та літератури.
Важливість цих завдань усвідомлюють викладачі циклової комісії європейських мов, до складу якої входять 12 фахівців, об’єднаних спільною метою:
створити комфортне лінгвістичне освітнє середовище,
що дозволить студентам сформувати необхідні компетентності,
в першу чергу, професійні і комунікативні.
![]() |
Барзул Ярослава Василівна
голова циклової комісії,
викладач української
мови та літератури
Педагогічне кредо:
" Учитель — це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна” Е. Хоббарт Освіта вища: УжНУ, 1997 р.
Спеціальність викладач української мови та
літератури, філолог,
Педагогічний стаж : 24 роки
Категорія: спеціаліст вищої категорії, “вчитель-методист”
Проблемне питання: Формування комунікативної компетентності студентів у процесі вивчення української мови
|
Раті Оксана Леонідівна
викладач німецької мови.
Педагогічне кредо:
“Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті
всього того, що знаєш.”
Фрідріх Дістерверг Освіта вища: УжДУ, 1991 рік
Спеціальність філолог, викладач німецької мови та літератури
Педагогічний стаж : 24 роки Категорія: спеціаліст вищої категорії Проблемне питання: формування іншомовної професійно-спрямованої компетенції з активізацією науково-
-пошукової діяльності студентів
|
![]() |
![]() |
Яковець Ніна Миронівна
викладач англійської мови
Педагогічне кредо:
“Прокладай шлях до розуму людини через її серце”
Ф. Честерфілд
Освіта вища: УжДУ, 2000 р.
Спеціальність: філолог, викладач англійської мови та літератури
Педагогічний стаж: 17 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії Проблемне питання: формування навичок іншомовної професійно-комунікативної компетенції через використання інтерактивних методів навчання
|
Ремета Вікторія Іванівна
викладач англійської мови
Освіта вища: УжНУ, 2009 р.
Спеціальність: філолог, викладач англійської мови та світової літератури
Педагогічний стаж: 8 років
Категорія: спеціаліст першої категорії Проблемне питання: організація та застосування навчальної та науково-пошукової
роботи студентів при вивченні
іноземної мови шляхом використання
новітніх інформаційно-комунікаційних
технологій
|
![]() |
![]() |
Горват Тетяна Олександрівна
викладач англійської мови
Педагогічне кредо:
“Навчання без міркування - даремне, міркування без навчання - небезпечне”
Конфуцій
Освіта вища: Київський державний університет
імені Т.Г. Шевченка, 1990 р.
Спеціальність: філолог,викладач англійської та
німецької мов
Педагогічний стаж: 28 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії Проблемне питання: удосконалення змісту, форм і методів навчання для формування
іншомовної професійної
компетенції студентів на заняттях
англійської мови
|
Сливканич Леся Іванівна
викладач української мови та літератури
Педагогічне кредо:
“Єдиний спосіб зробити щось дуже добре — любити те, що ти робиш”
Стів Джобс
Освіта вища: УжНУ, 1994 р.
Спеціальність: викладач української мови та літератури, філолог
Педагогічний стаж: 16 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії Проблемне питання: формування навичок іншомовної професійно-комунікативної
компетенції через використання
інтерактивних методів навчання.
|
![]() |
![]() |
Павлюк Іванна Іванівна
викладач англійської мови
Освіта вища: Кам"янець-Подільський державний педагогічний університет, 1999 рік
Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти, українська мова і література
та англійська мова і література
Педагогічний стаж: 20 років Категорія: спеціаліст вищої категорії Проблемне питання: використання інноваційних методів у формуванні іншомовної комунікативної
компетенції у процесі активізації
навчальної роботи студентів в умовах
реформування системи освіти.
|
Ерфанюк Олеся Ярославівна
викладач зарубіжної літератури
Педагогічне кредо:
”Допомогти дітям через книгу відкрити світ і світ в собі”
Освіта вища: УжДУ, 1994 р.
Спеціальність філолог
Педагогічний стаж: 25 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії Проблемне питання: підвищення ефективності викладання шляхом широкого
використання сучасних
інформаційних та особистісно-
орієнтованих педагогічних
технологій навчання
|
![]() |
![]() |
Митро Марина Василівна
викладач німецької мови
Педагогічне кредо:
“Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосовувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти”
Й. Гете
Освіта вища: УжНУ, 2008 р. Спеціальність: філолог, викладач німецької мови
та світової літератури
Педагогічний стаж: 13 років Категорія: спеціаліст першої категорії Проблемне питання: формування фахової іншомовної лексичної компетенції з іноземної мови
за професійним спрямуванням шляхом
активізації навчальної роботи студентів
|
Поп Ірина Павлівна
викладач української мови
(за професійним спрямуванням)
Педагогічне кредо:
“Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом”
Ліна Костенко
Освіта вища: УжНУ, 1998 р. Спецаільність: викладач української мови та
літератури
Педагогічний стаж: 17 років Категорія: категорія “спеціаліст” Проблемне питання: виховання загальнолюдських моральних цінностей на уроках
словесності
|
![]() |
![]() |
Сивоус Марія Дмитрівна викладач української мови та літератури Педагогічне кредо:
“Навчаючи — учись, навчаючи твори, у процесі творчості - навчай”
Освіта вища: УжНУ, 1990 р.
Спеціальність: викладач української мови та
літератури, філолог
Педагогічний стаж: 17 років Категорія: спеціаліст першої категорії Проблемне питання: формування мовленнєвої компетентності студентів на заняттях
української мови за професійним
спрямуванням: культура мовлення
|
Ігнатко Руслана Іванівна
викладач словацької мови
Педагогічне кредо:
“Ти живеш у своїх вчинках, а не в тілі. Ти — це твої дії, і немає іншого тебе”
Антуан де Сент-Екзюпері
Освіта вища: УжНУ, 2010 р.
Спеціальність: викладач словацької мови та літератури
Педагогічний стаж: 3 роки
Категорія: спеціаліст Працює над кандидатською дисертацією на тему: «Сучасна словацька жіноча проза»
|
![]() |
Наша робота:
Сучасний світ дуже швидко оновлюється, освітній простір не має права відставати від вимог світової спільноти. Новітні технології навчання у поєднанні з традиціями класичної педагогіки є запорукою якісних знань студентів, тому що якою надсучасною не була б техніка, вона не здатна повністю замінити слово педагога.
Рівень викладацької майстерності підтверджують перемоги студентів на обласних конкурсах. Методичний доробок викладачів комісії складається з різних видів і форм роботи: круглі столи, науково-теоретичні та науково-практичні конференції, олімпіади, вікторини та творчі проєкти. Вони сприяють підвищенню рівня професійної майстерності і викладачів, і студентів, соціалізації та пофесіоналізації майбутніх фахівців.