Циклова комісія європейських мов

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ

-1-638

Мова – це великий дар

природи, розвинутий і

вдосконалений за

тисячоліття з того

часу, як людина стала

людиною.

35134-1u
         Циклова комісія європейських мов є однією з наймолодших циклових комісій УТЕК КНТЕУ. У всі часи люди розуміли велике значення іноземних мов в житті освіченої людини. З початком нового тисячоліття ЮНЕСКО проголосила XXI століття – століттям поліглотів. На весь світ пролунав девіз – “Вивчаємо мови протягом всього життя”.
 
Циклова комісія забезпечує викладання таких мов:
- українська мова ;                                                           - українська література;                                                        
- зарубіжна література;                                                - українська мова( за професійним спрямуванням);
- англійська мова;                                                          - німецька мова;
- англійська мова (за фаховим спрямуванням);         - німецька мова (за фаховим спрямуванням);
- друга іноземна мова (німецька,англійська) за фаховим спрямуванням;
- словацька мова.
 
Нове зображення 1
 
Досягнення цієї мети циклова комісія здійснює
через виконання таких завдань:
✓ проведення методичної роботи кожним викладачем – членом комісії;
✓ підвищення кваліфікаційного рівня викладачів; вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду;
✓ удосконалення навчально-матеріальної бази та розробка методичних рекомендацій із використанням освітніх інновацій у навчально-виховному процесі;
✓ розвиток творчих здібностей здобувачів вищої освіти через впровадження освітніх інновацій.
✓ підвищення ефективності та якості занять як основної форми організації навчально-виховного процесу через використання інтерактивних та інноваційних методів навчання.
✓ формування фахової компетентності студентів на заняттях мови та літератури.
 
           Важливість цих завдань усвідомлюють викладачі циклової комісії європейських мов, до складу якої входять 12 фахівців, об’єднаних спільною метою:
створити комфортне лінгвістичне освітнє середовище,
що дозволить студентам сформувати необхідні компетентності,
в першу чергу, професійні і комунікативні.
 
 
 
Барзул
Барзул Ярослава Василівна
 
голова циклової комісії,
викладач української
мови та літератури
 
Педагогічне кредо:
" Учитель — це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна”

Е. Хоббарт

 Освіта вища:              УжНУ, 1997 р.
 
Спеціальність             викладач української мови та
                                     літератури, філолог,
 
Педагогічний стаж :    24 роки

Категорія:                  спеціаліст вищої категорії,
                                   “вчитель-методист”

Проблемне питання:   Формування комунікативної                                                компетентності студентів у
                                процесі вивчення української мови                                          
  Раті Оксана Леонідівна
 
викладач німецької мови.
 
 Педагогічне кредо:
Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті
всього того, що знаєш.”

Фрідріх  Дістерверг
 
Освіта вища:               УжДУ, 1991 рік
 
Спеціальність             філолог, викладач німецької мови                                       та літератури

Педагогічний стаж :    24 роки

Категорія:                   спеціаліст вищої категорії

Проблемне питання: формування іншомовної                                                      професійно-спрямованої
                                   компетенції з активізацією науково-
                                   -пошукової діяльності студентів

Раті

 

Яковець
Яковець Ніна Миронівна
 
викладач англійської мови
 
Педагогічне кредо:
“Прокладай шлях до розуму людини через її серце”
Ф. Честерфілд
 
Освіта вища:           УжДУ,  2000 р.
 
Спеціальність:             філолог, викладач англійської                                              мови та літератури
 
Педагогічний стаж:  17 років

Категорія:                      спеціаліст вищої категорії

Проблемне питання:    формування навичок іншомовної                                         професійно-комунікативної
                                       компетенції через використання                                         інтерактивних методів навчання

 

 
Ремета Вікторія Іванівна
 
викладач англійської мови
 
 
Освіта вища:              УжНУ, 2009 р.
 
Спеціальність:           філолог, викладач англійської мови                                     та світової літератури
 
Педагогічний стаж:      8 років

Категорія:                     спеціаліст першої категорії

Проблемне питання:   організація та застосування
                                навчальної та науково-пошукової
                                роботи студентів при вивченні
                                іноземної мови шляхом використання
                                новітніх інформаційно-комунікаційних
                                технологій
Ремета

 

Горват
Горват Тетяна  Олександрівна
 
викладач англійської мови
  
Педагогічне кредо:
Навчання без міркування - даремне, міркування без навчання - небезпечне”
 Конфуцій
 
Освіта вища:             Київський державний університет
                                   імені Т.Г. Шевченка, 1990 р.
 
Спеціальність:           філолог,викладач англійської та
                                    німецької мов
  
Педагогічний стаж:     28 років

Категорія:                    спеціаліст вищої категорії

Проблемне питання:   удосконалення змісту, форм і
                                     методів навчання для формування
                                     іншомовної професійної
                                     компетенції студентів на заняттях
                                     англійської мови

 

Сливканич Леся Іванівна
 
викладач української мови та літератури
 
Педагогічне кредо:
“Єдиний спосіб зробити щось дуже добре — любити те, що ти робиш”
Стів Джобс
 
Освіта вища:               УжНУ, 1994 р.
 
Спеціальність:            викладач української мови та                                              літератури, філолог
 
Педагогічний стаж:    16 років

Категорія:                    спеціаліст вищої категорії

Проблемне питання:  формування навичок іншомовної
                                     професійно-комунікативної
                                     компетенції  через використання
                                     інтерактивних  методів навчання.
Сливканич

 

Павлюк
Павлюк Іванна Іванівна
 
викладач англійської мови
 
 
Освіта вища:              Кам"янець-Подільський державний                                     педагогічний університет, 1999 рік

Спеціальність:           педагогіка і методика середньої
                                   освіти, українська мова і література
                                   та англійська мова і література

Педагогічний стаж:    20 років

Категорія:                   спеціаліст вищої категорії

Проблемне питання: використання інноваційних методів
                          у формуванні іншомовної комунікативної
                          компетенції у процесі активізації
                          навчальної роботи студентів в умовах
                          реформування системи освіти.

 

Ерфанюк Олеся Ярославівна
 
викладач зарубіжної літератури
 
Педагогічне кредо:
”Допомогти дітям через книгу відкрити світ і світ в собі”
 
Освіта вища:                 УжДУ,  1994 р.
 
Спеціальність               філолог
 
Педагогічний стаж:       25 років

Категорія:                      спеціаліст вищої категорії

Проблемне питання:    підвищення ефективності
                                      викладання шляхом широкого
                                      використання сучасних
                                      інформаційних та особистісно-
                                      орієнтованих педагогічних
                                      технологій навчання
Ерфанюк

 

Митро
Митро Марина Василівна
 
викладач німецької мови
 
Педагогічне  кредо:
“Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосовувати. Недостатньо тільки бажати; треба  діяти”
Й. Гете

Освіта вища:             УжНУ, 2008 р.
 
Спеціальність:           філолог, викладач німецької мови
                                    та світової  літератури

Педагогічний стаж:    13 років

Категорія:                    спеціаліст першої категорії

Проблемне питання:  формування фахової іншомовної
                             лексичної компетенції з іноземної мови
                             за професійним спрямуванням шляхом
                             активізації навчальної роботи студентів

 

Поп Ірина Павлівна
 
викладач української мови
(за професійним спрямуванням)
 
Педагогічне  кредо:
“Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом”
Ліна  Костенко

Освіта вища:               УжНУ, 1998 р.
 
Спецаільність:             викладач української мови та
                                      літератури

Педагогічний стаж:      17 років

Категорія:                     категорія “спеціаліст”

Проблемне питання:   виховання загальнолюдських
                                      моральних цінностей на уроках
                                      словесності
 IMG-46fb2e7cf005e5d7c89608a74aa163ce-V

 

 фотка на сайт

Сивоус Марія Дмитрівна

викладач української  мови та літератури

Педагогічне  кредо:
“Навчаючи — учись, навчаючи твори, у процесі творчості - навчай”
 
Освіта вища:             УжНУ, 1990 р.
 
Спеціальність:          викладач української мови та
                                   літератури, філолог

Педагогічний стаж:   17 років

Категорія:                   спеціаліст першої категорії

Проблемне питання:  формування мовленнєвої
                                компетентності студентів на заняттях
                                української мови за професійним
                                спрямуванням: культура мовлення

 

Ігнатко Руслана Іванівна
 
викладач словацької мови
 
Педагогічне кредо:
“Ти живеш у своїх вчинках, а не в тілі. Ти — це твої дії, і немає іншого тебе”
Антуан де Сент-Екзюпері
 
Освіта вища:     УжНУ, 2010 р.
 
Спеціальність:  викладач словацької мови та літератури
 
Педагогічний стаж:  3 роки

Категорія:           спеціаліст

Працює над кандидатською
дисертацією на тему:
                            «Сучасна словацька жіноча проза»
Ігнатко

 

Наша робота:
      Сучасний світ дуже швидко оновлюється, освітній простір не має права відставати від вимог світової спільноти. Новітні технології навчання у поєднанні з традиціями класичної педагогіки є запорукою якісних знань студентів, тому що якою надсучасною не була б техніка, вона не здатна повністю замінити слово педагога.
     Рівень викладацької майстерності підтверджують перемоги студентів на обласних конкурсах. Методичний доробок викладачів комісії складається з різних видів і форм роботи: круглі столи, науково-теоретичні та науково-практичні конференції, олімпіади, вікторини та творчі проєкти. Вони сприяють підвищенню рівня професійної майстерності і викладачів, і студентів, соціалізації та пофесіоналізації майбутніх фахівців.